dilluns, 12 de maig del 2008

DIA MUNDIAL DE LA FIBROMIALGIA Y SFC

Avui 12 de Maig, és el dia que suposadament es considerat a tot el mon com "Dia Mundial de la Fibromialgia".

Com que a mi m'interessa llegir i escoltar tot el que es va dient o tot els avanços que es van fent, he mirat per internet a veure que es deia del dia d'avui i també he posat TV3, perquè és el canal que sempre miro als matins i he cregut que estarian al dia i que fins i tot potser alguna tertulia parlat d'aquesta enfermetat.

Doncs res, encara seguim sent ignorats quasibé a tots els mitjans, només es salva LA VANGUARDIA Digital que des de fa molt temps hi dedica un espai apadrinat per el Sr. Jordi Calm i que per celebrar-se avui el dia Mundial de la Fibromialgia ha dedicat tot l'espai de Cartas dels lectors a totes les persones que han volgur escriure-hi la seva experiencia. Gràcies de veritat a la gent que ho fa possible i es sensibilitza i parla de nosaltres i amb nosaltres.

També m'han dit (encara que jo no ho he pogut veure) que per TV1 (televisio espanyola) aquest matí han fet un reportatge en el programa "Saber vivir" que la gent que l'ha mirat m'han dit que ha estat molt bé i fins i tot molt esperançador per les persones que encara hem de treballar, perquè es veu que ara ja s'estan donant bastantes pensions per invalidesa total. JA ERA HORA!!!

Jo, la veritat, esperava més, molt més, però de moment estic contenta amb el que hi ha i estic decidida a lluitar perquè hi hagi més, molt més, les lluites s'han de fer amb insistencia i no perdre mai l'esperança.