dijous, 15 de maig del 2008

AVUI M'HE DECIDIT

Tinc una mica de por, o no se com dir-ho, estic nerviosa, no se com hem sortirà tot plegat, m'ha costat molt decidir-me, però avui per fi he agafat tots els informes medics que tinc i me n'he anat a un advocat per demanar la invalidesa total. No se si creuran oportú concedirme-la, espero que quan vegin els imformes de tots els metges que he visitat i totes les proves que m'han fet i sobretot quan em vegin a mi, que estic totalment "destroyet" es decideixin a donarme una petita paga per poder-me quedar a casa i no haver de tornar a treballar.

De totes maneres si decideixen dir-me que no, jo penso insistir i anar a un judici, a dos o als que calguin i fer-ne publicitat, perquè ara he tocat fons i el pitjor es que ja fa més d'un mes que estic de baixa i no em recupero, tot al contrari, cada dia estic una mica pitjor.

Desitjeu-me sort, ja us aniré explicant com va el proces.