dimecres, 3 de desembre del 2008

CADENA DE FAVORS


Aquest és el titol d'una pel·licula maravellosa que et fa creure que hi ha moltes persones bones i moltissimes més que ho poden ser si sel's dona l'oportunitat i una miqueta d'ajuda.

Les dones de l'Associació de Fibromialgia, tenim un grup, moderat per una Psicologa i ens reunim cada divendres per parlar, per escoltar i sobretot per ajudar-nos mutuament, ja que en el nostre cas la malaltia que patim no es gaire compresa i no en pots parlar gaire perquè és molt dificil que ens entenguin.

Doncs la nostra Psicologa ens posa deures, i l'ultima sessió que vàrem fer ens va dir que miressim la pel·licula "Cadena de favores".

Jo l'he vist tres vegades comptant aquesta, i a més de fer-me plorar moltissim, em fa pensar que seria una cosa tant fàcil de fer i que podria ajudar a tantes persones...

Potser ens ho hauriem de proposar, seria fantàstic canviar encara que sigui una petita part del mon.

2 comentaris:

Campanilla ha dit...

Hola Maite,
Aquest dimarts no vas venir, que no et trobaves bé. Semble mentida pero quant en falta una es troba un vuit grand; fins ara no m'ha n'hi habia adonat mai.
Espero que no sigui res. Ens veiem el divendres. D'acord?

Una abraçada.

Maite ha dit...

Hola maca, no em vaig trobar bé, estic passant uns dies xungos, amb molt dolor i aquesta sensació constant de que tens el grip, sense tenir-lo, buno ja ho saps.
Em passo les hores entre el llit i el sofà i si haig de sortir de casa, ja és com un malson.
Espero poder venir demà i no deixar aquest vuit.
Quan tu no hi ets, també et trobo molt a faltar.
Una abraçada, guapa.