dilluns, 3 de març del 2008

FRIDA KAHLO Y EL DOLOR


Aquesta pintora mexicana, la Frida Kahlo, va patir moltissim al llarg de la seva vida. Un dels seus patiments han descobert que podria ser la Fibromialgia, perquè curiosament en aquest autorretrat va pintar-se petites espases precisament als punts que son sensibles al dolor d'aquesta malaltia.

A més dels dolors fisics, les persones amb fibromialgia,pateixen d'altres tipus de dolors: dolor emocional i psicologic que tenen com efecte d'enfrontar-se cotidianament a temors, dubtes, confució, estrés, tristesa, culpa i variades preocupacions que la limitació fisica els imposa i dolor moral, per falta d'un tracte digne i sensible.

Avui he tingut un dia molt dolent, cada dia sem fa una montanya mes alta anar a treballar,i un cop a la feina em veig incapaç de fer tot el que em toca fer.
Aixó em fa mal, perquè jo tinc molt amor propi, potser massa i tot, però veure que ja no serveixo per portar a terme la meva feina i veure com d'amagat me la van prenent i la van donant a altres persones, aixó ja em sobrepassa.

Realment jo creia que a la feina s'estavan portant molt bé amb mi, però ara ja no ho tinc tant clar.

Com que veig que no s'anima ningú que tingui fibromialgia, jo vaig explicant com em sento jo dia a dia.

A veure si us animeu.