dimecres, 13 de maig del 2009

NO TENEN NI HUMANITAT NI VERGONYA.

Ahir per conmemorar el dia Internacional de la Fibromialgia, al programa "Els Matins" de tv3, van convidar a unes quantes persones perquè es pogues donar una mica d'informació de com estàn a hores d'ara els malalts i com son tractats.

Va ser vergonyos, els van deixar participar només els últims 5 minuts del programa i només van poder fer una petita introducció i quan volien començar a explicar i a preguntar, els van dir que ja estaven fora de temps.

Jo estic indignada, és una falta de respecte per aquelles persones que estaven allà, amb l'esperança que serien escoltades, son persones que desinteresadament, estàn lluitant per nosaltres, tots el malalts que no podem defensar-nos, perquè no ens deixen.

Jo no puc veure una injusticia així, i no queixar-me, crec que tinc dret a la pataleta, més que res perquè estic patint moltissim al trobar-me tant malament i veure que només van fent coses per quedar bé de cara a la galeria i a nosaltres, els malalts ens tracten com si fossim, uns ganduls, estafadors, mentiders, en fí, que us haig de dir?, tots heu passat pel mateix.

Us adjunto un mail que vaig escriure al programa "Els Matins" de tv3, dient tot el que pensava.

Senyors,

Escric aquest mail per presentar una queixa sobre com han portat la participació al seu programa del grup de persones que han vingut a parlar sobre la nostre malaltia, la Fibromialgia.

Som molta gent que estem patint i estem lluitant constantment contra la societat que no accepta una malaltia com la nostre. Les persones que han vingut al seu programa a defensar la nostre causa, porten anys donant tot el que tenen i més per ajudar-nos.

Vostés creuen que han tingut un tracte just?? els últims 5 minuts del programa i encara donant presses de que estaven fora de temps. Ho he trobat una falta de sensibilitat i de respecte que no hagues cregut mai que un programa com els matins, que jo creia serios, responsable i que hi cabien totes les opinions i totes les persones que patien injusticies, faria una cosa tant lamentable.

Jo havia escrit un parell de mails, amb molt temps d'antelació demanant que aquest dia sen's escoltés i una companya, també malalta com jo, havia trucar al seu programa amb tota la confiança que sen's escoltaria.

Encara hi ha persones com nosaltres que creuen que hi ha d'haver justicia pel mal que l'ICS ens està causant, però a partir d'avui, ja he vist que la justicia no passa pel seu programa.

Rebin una salutació d'una ex-seguidora dels Matins, programa al que he perdut tot el respecte i la confiança que hi tenia.

Maite Oms