dilluns, 13 d’abril del 2009

DEMÀ VISITA A L'ADVOCAT

Estic molt nerviosa, m'he passat el dia triant papers per anar demà a veure l'advocat i començar a fer una llista de les coses que haig de tenir per demanar un altre cop la incapacitat, com que em falten encara uns 3 mesos i mig per poder-me fer la baixa, mentrestant puc anar recopilant de nou tots els informes i fer totes les visites que em digui l'advocat.

He passat un dia molt dolent, m'he angoixat, m'he fet un fart de plorar i ara estic que sembla que m'hagin fotut una pallisa.

El motiu? tot plegat, es que aquest advocat és a Barcelona i em fa por anar sola i desmaiarme al mig del carrer. Em fa por perdrem perquè em perdo fins i tot a casa meva. Em fa por tenir un atac de vertigen i no poder-me moure perquè quan em passa només puc estirar-me i esperar que passi.He arrivat a un punt que em fa por anar sola a tot arreu i per aixó estic engoixada.

Però m'he d'acostumar a fer totes aquestes visites sola, durant uns quants mesos em tocara anar amunt i avall i no pot ser que m'ho agafi així, segur que és perquè em trobo bastant malament aquests dies, ja en vindràn de millors.

En fi, ja us explicaré com m'ha anat tot plegat.