divendres, 2 de gener del 2009

Només vull dormir

Ara fa bastants dies que no escric res i tinc molt a dir, sempre hi ha coses per explicar, ja ho saveu, en aquesta malaltia no hi ha mai una linea recta, sempre amunt i aball.
Vaig passar unes dues o tres setmanes molt dolentes, més o menys un mes enrera, ara estic millor perquè em fan acupuntura cada setmana i he millorat, bastant, però noi, el que no millora de cap manera es el dormir.
No puc dormir i estic anant al metge hi anem fent canvis cada setmana però jo no se si es que ell no enten la tortura que significa per mi no poder dormir, però no acaba de trobar un medicament que em faci dormir, però es clar, es va movent per ansiolitics i a mi aixó ja no em fa res, avi torno a tenir hora i li penso dir que ja no puc més, que em doni el que sigui, però jo vull dormir, jo crec que si aconsegueixo aixó em trobaré molt més bé.
Alguna de vosalres te algun remei per aixó? a mi m'agrada compartir experiencies, però veig que no hi ha gaire moviment al meu bloc, potser ningú vol explicar res, o potser tampoc el llegeix gaire gent.
Espero participació, va, vinga que s'enssorri aixó.

3 comentaris:

Campanilla ha dit...

Hola Maite!
Jo prec la Lyrica 75mg. dos cops al dia una la matí i una al vespre i també 1 i 1/2 pastilla de Deprax al vespre.

La veritat es que els dies que el dolor merma una mica puc dormir bastant bé, pero hi ha dies que em desperten els dolors i no hi ha manera de poguer agafar el son ni amb medicaciò. Tant de bò poguèssin trobar-te la medicaciò per tu; a mi el Deprax me'l va receptar el Reumatolèg i la Lyrica la psiquiatra de guàrdia.

Una abraçada i fins aviat

Maite ha dit...

Gràcies Inma, almenys ara tinc una referencia d'alguns medicaments que van bé. anire al meu metge a veure si em pot canviar la medicació.

susana ha dit...

Hola Maite guapa,jo soc la menos indicada per ajudarte ho donarte una solucio a poguer dormir,perque tinc molte intolerancia als Farmacs,(ja veus)jo tambe prenc Alprazolan de 1mgal vespre i molt de cops mitja mes al mati segons com estigui pero a las nits la malloria de vegades mes a mes prens Stilnox que es una pastilla per dormi i gracias a deu tolero pero que vols que et digui quant estas tan futuda no fa res de res ,pero quant estas una mica millor pues si descansas mes be.
porto mes de 2 mesos que no aixeco cap vui dir estic en moltisima ansietat i molt negitosa bueno emocionalment per el terra ,tu dic perque penso en lo malament que estic ara, no potser que no pogui ve algun medicament que pogui tolera perque aquet estat emocinal es tranquilici perque aixis no puc viura, TE QUE VE ALGO!!!!!!no et sapiga greu si no en veus per qui guapa, pero tu ja saps perque.
Una Abraçada Susana