dimecres, 15 d’octubre del 2008

REUNIÓ ACAF OSONA

Avui 15/10/08 hem tingut el primer contacte totes les dones associades a l'ACAF, d'Osona.
Som un grup bastant nombros, que permet una oferta d'activitats bastant variada i crec que molt beneficiosa per totes nosaltres.
L'associació ens ofereix aquestes activitats:
Tai-chi
Gimnàstica especialitzada ( amb un Fisioterapeuta)
Reiki
Teràpia de gup ( amb una psicòloga)
Jo m'he apuntat a dues, Teràpia de grup, perquè jo crec que la necessito moltissim, com qualsevol persona amb aquest tipus de malaltia, ens costa moltissim que ens entenguin i poder parlar lliurement, deixant anar totes les nostres frustacions i escoltar a altres persones que es troben com tú i ajudar-nos mutuament, en fi, crec que pot ser una bona manera de millorar.
També m'he apuntat a gimnàstica especialitzada, perquè si no faig aixó no em moc gaire i aixó em perjudica, espero que també m'ajudi a entendre millor el meu cos.
També m'ha agradat parlar amb totes les dones que han vingut a la reunió, m'he adonat que no estic sola, que hi ha moltes persones que estàn passant el mateix que jo, encara que de diferent manera, cadascú te la seva forma d'afrontar el dia a dia, al cap i a la fí, totes acabem sentint el mateix dolor però compartir-lo crec que ens pot ajudal moltissim.
Bé, he promès a algunes companyes que els donaria les dades d'uns advocats que estan acostumats a tractar amb persones amb Fibromialgia des de fa molts anys i que han ajudat a molta gent a aconseguir una invalidesa que per llei ens toca, però que no ens la volen donar, a mi em van tranquilitzar moltissim, es vàren mirar tots els informes que jo tinc i em vàren dir que m'asseguravan una incapacitat absoluta amb tot el que jo tinc.
Son : COL·LECTIU RONDA
Ronda de Sant Peren 56, pral.
Telef. 93 268 21 99
08010 - BARCELONA
A mi em va atendre un advocat que es diu JORDI PUJOL I MOIX, però en aquest col·lectiu hi ha diversos advocats que estan especialitzats en portar casos de Fibromialgia.
Espero que us pugui ajudar.
També m'agradaria que si entreu al meu blog, em deixeu comentaris, o em feu sugerències.
A totes les que entreu : Benvingudes.