dilluns, 21 d’abril del 2008

QUE DIFICIL ENS HO POSEN

No es just, estic malalta, hi ha dies que no puc ni sortir de casa, no puc dormir més de 4 hores, ni caminar més de mitja hora. Tot i així avui a la visita que em tocava fer a la mutua que controla les baixes, que en el meu cas el l'Asepeyo, m'han dit que haig de fer els possibles per trobar-me millor, que m'haig de posar be i tornar a treballar, perquè demanar una invalidesa per Fibromialgia a la meva edad, es impossible.

Jo portava 4 informes metges, un del Neuroleg, un del Reumatoleg, un de la Psiquiatre i l'ultim el del meu metge de capçalera. En tots hi posava clarament que NO PUC TREBALLAR, doncs entre el que deien els altres metges i el que he insistit jo, dient-li que em veig incapaç de tornar a treballar, ara, he aconseguit que m'envies a un altre centre de Barcelona perquè em visites un altre Psiquiatre per valorar si estic o no estic bé per treballar.

Llavors m'ha donat hora pel mes que bé, dien-me que entre que ja hauria passat un més i jo ja estaria recuperada(jajajajaja) i ja tindria un altre informe d'un metge que tenen a la seva nomina (aixo es collita meva),ja podria tornar a treballar.

Però de que es pensa que està parlant vostè? un mes? però que no ha vist els informes, jo tinc FIBROMIALGIA, i m'envia al Psiquiatre, que es pensa? que estic boja perque un dia em trobo bé i l'altre no em puc llevar? però que no ho enten?
amb que es basa per dir-me que d'aqui a un més ja estaré bé? expliquim-ho.

Jo li he dit tot aixó, i no s'ha ni inmutat, diu que em trobo malament pel estres que em provoca la feina, però per curar-me, m'envia un altre cop a treballar, a veure si una dossis més alta d'estrés, m'acaba d'ensorrar.

Es indignant, no hi ha dret el que ens està passant a les persones que estem patint tant per poder tenir una minima qualitat de vida i tot i així la majoria no ho aconseguim, ah!! i per postres ens tracten de ganduls i de bojos.

Si hi ha justicia allà on diuen que hi ha Deu, jo només demano que tota aquesta gent que ens està amargant les nostres vides, agafin la mateixa malaltia i que comporbin en la seva propia pell tot el que hem de suportar els malalts de FIBROMIALGIA.